Sámuel Alapítvány

Élmények és hála

2016-08-26 13:19:53 / Sipos Géza

Istenünk kegyelméből az idei nyarunk sem volt egy átlagos nyár. Szeretünk kirándulni, sok mindent megnézni és ha még erre van egy kis zsebpénzünk is akkor már indulunk is. Kedves gyülekezet vett az idén karjai alá bennünket és a többi samus családot azzal a céllal, hogy egy kicsit besegítsenek életünk szebbé tételébe. Tudjuk, hogy a pénz nem gazdagít, de néha elkerülhetetlen ahhoz hogy egy 10-12 fős család ki tudjon mozdulni és egy kicsit lazítson egy hosszú tanévet lezáróan. A Budai Református Gyülekezet segített abban, hogy bevállaljunk egy egyhetes Budapesti kirándulást, ami élményekben gazdag volt. Vendéglátónk az ANKH Alapítvány a Biztonságét különféle programmal várt minket. Két család, három felnőtt és 14 gyerek indultunk neki kalandunknak.

​Itt kezdődött minden, vagyis Géza bá't búcsúztattuk. Ő ment, mi maradtunk a Kunigunda utcai szállásunkon. Hogy is kezdődhetne egy nyaralás, ha nem egy kiadós fürdőzéssel. Igy a Római fürdő felé vettük az irányt.

Ezek azok a pillanatok amikért érdemes csinálni, amikor látod a csillogó szempárokat, és nemgyőzöd figyelni és számolni, hogy mindenki megvan-e. A napi fürdőzést egy palacsinta evő verseny zárta. ​Alig értünk haza, már jöttek is gyermekeink az esti vacsora után érdeklődve, ami még nekünk is rejtély volt. De mi még a jég hátán is megélünk, kreativak vagyunk és egy finom vacsit dobott össze a két sztárszakács apuka mindenki megelégedésére.

A következő nap is érdekesnek indult. Utunk a fővárosi állatkertbe vezetett. Igyekeztünk mindenféle járművet kipróbálni, mindenki nagy örömére. S nem utolsó sorban mivel így érdekesebb és izgalmasabb is utazásunk, de nagy az esélye annak is, hogy valakit elhagyunk. ​Az állatkerti séta után a Fővárosi Vízi Cirkusz előadását nézhettük meg. ​Nagy élményekkel tértünk szállásunkra és vártuk a következő napunkat, hálát adva mindazért amit eddig is láthattunk. Csütörtök reggel még izgatottabb a csapat, mi magunk találhatjuk ki mit akarunk csinálni. Egy kis hajókázásra támadt kedvünk és a hullámok közé csapva meglátogattuk a Margit szigetet. ​A délutánunk olyannyira látványos volt, hogy a képek magáért beszélnek. A lányok is nagyon élvezték, amikor kommandósoknak öltözve Tiszabökény-Visk rangadó kezdődött a paintball pályán. Következő napunk igen csak kalndosan indult, ugyanis egy kalandparkba kaptuk magunkat :D Az esti vacsora házigazdánk megvendégelése volt. Paprikáskrumpli abból, amink volt. Ügyes szakácsainknak köszönhetően finom lett! ​Utolsó napunkhoz érkeztünk, már kezdtünk fáradni, de még volt aznapra is meglepetés bőven. Laci megmérettetett és kapott egy fagyit mert nem találtatott hijjával. Amit elmesélt a bácsi, szó szerint visszamondta, ügyes volt. ​Aztán egy jól megérdemelt fagyi következett. És azon kezdtünk gondolkodni, hogy mindenütt jó, de legjobb otthon. Igy megköszönve vendéglátónknak a szives fogadtatást, az élménydús hetet, utunkat szerelmes Kárpátok felé vettük.

Soli Deo Gloria!

Kiss Lívia

Galéria

DSC06084.JPG DSC06321.JPG DSC06479.JPG DSC06135.JPG DSC06195.JPG DSC06213.JPG DSC06222.JPG DSC06242.JPG DSC06255.JPG DSC06289.JPG DSC06287.JPG DSC06316.JPG DSC06329.JPG DSC06360.JPG DSC06373.JPG DSC06420.JPG DSC06449.JPG DSC06450.JPG DSC06467.JPG DSC06498.JPG