A Beregszászi Református Egyházközség Honlapja

Hivatali ügyintézés a Beregszészi Református Gyülekezet irodájában

2012-02-10 18:45:18 /

Ritkán adunk számot arról, milyen komoly szakmai munka folyik hétköznapjainkon gyülekezetünk hivatalában.

(A kép illusztráció.)

 

 

Az itt dolgozók munkakörei és feladatai igen szerteágazóak, ide tartozik többek között:

  • A gyülekezet lelki életének koordinálása;
  • Anyakönyvezés;
  • Programok, alkalmak szervezése;
  • Könyvelői feladatok;
  • Adminisztratív feladatok;
  • A diakóniai munka koordinálása;
  • Az egyéb missziós területek koordinálása (szegénykonyha, kórházmisszió, iratmisszió, rádiós misszió);
  • A gyermekek közti missziós munka, a hitoktatói munka, illetve a gyermek- és felnőtt-konfirmáció oktatásának koordinálása;
  • Jótékonysági gyűjtések szervezése, irányítása, ellenőrzése;
  • A Presbitérium feladatainak segítése;
  • Segítségnyújtás azon gyülekezeti tagok számára, akik bárilyen jellegű kéréssel fordulnak a Presbitériumhoz;
  • A gyülekezet jogi hátterének biztosítása;
  • Egyéb, nem-rendszeres koordinációs, irányító, szervező feladatok ellátása.

A felsorolás nem teljes, de kitűnik belőle, hogy a gyülekezet hivatalához bátran fordulhatnak Beregszász lakói ügyes-bajos dolgaikkal.

Hálásak vagyunk a Bethlen Gábor Alapkezelő Zrt.-nek, hiszen működési kiadásainkat 2011-ben 550 000 Ft-os összeggel támogatták.