Ritkán adunk számot arról, milyen komoly szakmai munka folyik hétköznapjainkon gyülekezetünk hivatalában.
(A kép illusztráció.)
Az itt dolgozók munkakörei és feladatai igen szerteágazóak, ide tartozik többek között:
- A gyülekezet lelki életének koordinálása;
- Anyakönyvezés;
- Programok, alkalmak szervezése;
- Könyvelői feladatok;
- Adminisztratív feladatok;
- A diakóniai munka koordinálása;
- Az egyéb missziós területek koordinálása (szegénykonyha, kórházmisszió, iratmisszió, rádiós misszió);
- A gyermekek közti missziós munka, a hitoktatói munka, illetve a gyermek- és felnőtt-konfirmáció oktatásának koordinálása;
- Jótékonysági gyűjtések szervezése, irányítása, ellenőrzése;
- A Presbitérium feladatainak segítése;
- Segítségnyújtás azon gyülekezeti tagok számára, akik bárilyen jellegű kéréssel fordulnak a Presbitériumhoz;
- A gyülekezet jogi hátterének biztosítása;
- Egyéb, nem-rendszeres koordinációs, irányító, szervező feladatok ellátása.
A felsorolás nem teljes, de kitűnik belőle, hogy a gyülekezet hivatalához bátran fordulhatnak Beregszász lakói ügyes-bajos dolgaikkal.
Hálásak vagyunk a Bethlen Gábor Alapkezelő Zrt.-nek, hiszen működési kiadásainkat 2011-ben 550 000 Ft-os összeggel támogatták.